Στόχος της έρευνας αγοράς είναι η συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών, οι οποίες θα εξασφαλίσουν στον επιχειρηματία ικανοποιητική βάση για τη λήψη σημαντικών αποφάσεων. Ο κύριος σκοπός της έρευνας είναι ο προσδιορισμός των προθέσεων των καταναλωτών για μια επιχείρηση ή κάποιο προϊόν. Αναλαμβάνουμε όλη τη διαδικασία, από την σχεδίαση και οργάνωση της έρευνας (προσδιορισμός κοινού – στόχου, καταγραφή σημείων ενδιαφέροντος, σχεδίαση ερωτηματολογίου), την συλλογή των πληροφοριών (συμπλήρωση έντυπων ή ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων), την επεξεργασία τους και την τελική παρουσίαση των αποτελεσμάτων στον επιχειρηματία! 

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.